Fredag kväll med skoinköp

Jag har varit och provat nya löparskor!



3 par plockades fram efter en liten fotanalys i butiken och de här 2 valde jag sedan mellan. Tyvärr var de illrosa något skönare på foten så nu har jag blivit med ett par Asics.

Moderna skor väger alltid ganska lite, även de som är uppbyggda och kanske ser tyngre ut, så jag hoppas att dessa kommer ta mig fram snabbt och bekvämt.

Imorgon hoppas jag hinna med en premiärtur även om vi ska handla, städa, plocka, fixa inför middag med några vänner.

Nu blir det rödbetschips och TV-soffan.



2 thoughts on “Fredag kväll med skoinköp

  1. Karolina skriver:

    Har du gjort egna chips? Ser hemgjorda ut.

Kommentera

