Nytt från Mini Rodini

IMG_2639

Lite shopping minsann, från Mini Rodini. Jag gillar ju många av deras mönster men kostar inte alltid på killarna dyrare kläder för vardagslek. Men den här tröjan med gula, glada djur kunde jag inte motstå till lillebror.

guldelf

Nu gäller det bara att få honom att använda långärmat ibland också… Det finns några fina ärvda plagg där hemma som han i princip växer ut utan att någonsin hunnit ha på sig.

Då de hade ett erbjudande med just delfintryck så får storebror den här T-shirten.

tdelf

Oj, inser att det är en bebisbody på bilden. Nåja, T-shirten har samma färger och mönster, även om den är i storlek för en 7-åring.

Hade jag haft en dotter så hade jag köpt en klänning. Kanske med gröna krokodiler.

grön

Jag är ju ingen rosa volangmamma men ÄLSKAR tjejkläder. Så mycket mer det finns att välja på, i färger, mönster och modeller. Så många coola kjolar, fina tunikor, söta klänningar och roliga strumpbyxor. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: det är nog tur för plånboken att jag har två pojkar.

MINIR

2 thoughts on “Nytt från Mini Rodini

  1. Caroline skriver:

    Jag älskar mini rodini, synd att min plånbok inte tycker det samma 🙂

    • A-mamman skriver:

      Man får passa på vid rea eller hoppas hitta begagnat/ärva. Min fälla är att jag ibland sparar på snygga kläder så att de knappt används – mycket dumt.

Kommentera

