Påskpyssel?

Påskpysslar ni? Själva eller med barn, kanske. Jag är värdelös på pyssel, både på att förbereda, ta mig för att fixa och sedan ha tålamod (eller talang).

Men på dagis har det pysslats i veckan, jag hoppas få se något resultat (sorry för dålig kvalitet på bild från dagisbloggen).

A påsk

Naturen pysslar på med sitt, strösslar just nu snö över oss.

påsk

Angående min lilla förkylning så gick jag igår in på närmaste Hälsokost för att prova något preparat som kan stoppa upp det hela. Jag råddes till dessa samt att undvika potatis, fisk, yoghurt och allt med vindruvor. Ingen aning om varför men det är ju inte så svårt att lyda i några dagar om man vill.

echi

Så nu dricker jag den vänstra tre gånger om dagen men har inte vågat mig på pillren i burken, måste nog googla dem först.

Ännu har jag inte känt något mirakel som blåst bort förkylningen men jag tar några koppar te och hoppas att jag inte har något halsont senare utan kan träna i helgen. Jag kommer ju kunna ha sällskap på löpturerna av syster med barn, vilket är himla trevligt.

Kommentera

