Boktips

Två tunna och lättlästa pärlor:

Drott

Båten

Lyckades rycka åt mig några fler tunna pocket på Akademibokhandeln i onsdags, det var Tag 4 betala för 3. Dock minns jag inte vad jag köpte, utöver Bennett här ovan som nu ligger i handväskan. Alvfén fanns som ett arv hemma i hyllan.

En spännande bok som lyckades både fängsla och överraska mig var den här:

Offer

Och att jag lyckades hitta den på nätet via mobilen nu, när jag inte kom ihåg varken författarnamn eller titel, det är ju helt klart värt en guldstjärna.

P.S. Jag sprang 6 km i regn igår kväll och det kändes bättre än på länge! Är till och med nöjd med tiden men har idag ont i höften. Sicken kärring.

 

Kommentera

