Bokrea

Två favoritförfattare och ett ytterligare antal böcker för både stora och små har det blivit på rean. Detta är inte alla.

Gerda

Bodil

Mon

Nicke

Jag älskar verkligen böcker och bokrean. Varje år lyckas jag köpa några som jag vill ha, några som jag inte visste att jag ville ha och några att ge bort. Att gå runt i en bokhandel är ju som att gå i en godisaffär!

Ögongodis har ni här, värsta vackra boken som jag dock inte köpt.

PC

Om ni har några egna fynd att berätta om eller vill tipsa om någon bok som jag bara MÅSTE köpa, så gör ni det – eller hur?

Kommentera

