Guldmedalj och guldvas

Tjejer

Känner mig nästan lika nöjd med min dag, nu när dans, kalas, träning (7 jobbiga kilometrar där jag frustade som Northug) och annat är avklarat. Men det är ju galet att längdlandslagen redan tagit 9 medaljer, varav 2 guld! Grattis till dem och deras tränare, vallare, läkare, massörer, familjer och vänner.

Själv fick jag mitt guld igår:

Äng
Foto av Cornelia

Min syster med familj var här på middag igår och jag fick min efterlängade vas! Den är så fin, så fin och kommer att användas flitigt av mig tills den går i arv någon gång i framtiden. Heter alltså Äng och kommer från Klong.

Vi fick en eldosa fixad också, och en kusin som stannade över natten för att spela handboll i vår grannkommun imorse. Där blev det en överlägsen vinst och nu får väl de också ta en slapp och skön kväll snart.

Kommentera

